Panel Klienta - MOJA WYCIECZKA
Panel przeznaczony jest wyłącznie dla Klientów
organizujących i/lub biorących udział
w wyjeździe dla grupy zorganizowanej
(np. wycieczka szkolna, wyjazd firmowy itp.).
Instrukcja panelu TUTAJ
W przypadku pytań/problemów związananych z działaniem panelu prosimy pisać na [email protected]
Minimalny nakład pracy - maksymalne zadowolenie z wycieczki, czyli zalety Panelu Klienta - MOJA WYCIECZKA:
Osoba organizująca grupę:
- nie zbiera pieniędzy za wycieczkę,
- nie wysyła do biura danych Uczestników wycieczki oraz list do ubezpieczenia,
- ma podgląd listy Uczestników wraz z ich saldami i może na bieżąco kontrolować płatności i zapisy,
- w swoim Panelu Klienta ma stały dostęp do oferty, zawartej umowy oraz warunków uczestnictwa i ubezpieczenia - nie musi nic drukować i przekazywać Uczestnikom, ponieważ oni w swoich Panelach Klienta także widzą te dokumenty.
Każdy uczestnik lub osoba go reprezentująca:
- otrzymuje indywidualną umowę bezpośrednio z biurem,
- sam dokonuje wpłat za daną imprezę (przelewem, kartą, blikiem) na indywidualne konto do danej imprezy,
- sam uzupełnia dane zgłaszanej osoby potrzebne do uczestnictwa w danej imprezie,
- każdorazowo ma możliwość wykupienia ubezpieczenia od kosztów rezygnacji z danej imprezy,
- jeśli dana oferta to zawiera - ma możliwość wybrania i wykupienia świadczeń fakultatywnych,
- w swoim Panelu Klienta ma stały dostęp do oferty, zawartej umowy oraz warunków uczestnictwa i ubezpieczenia (nie trzeba nic drukować),
- po zakończeniu imprezy sam generuje fakturę VAT, umożliwiającą otrzymanie dofinansowania w zakładzie pracy.
Regulamin Panelu Klienta - MOJA WYCIECZKA:
Dostępny jest TUTAJ