Prośba o wystawienie faktury dla Klienta

 

 

Wyjazdy dla grup zorganizowanych (np. wycieczka szkolna, wyjazd firmowy itp.):

W celu otrzymania faktury prosimy o zalogowanie się do Panelu Klienta - MOJA WYCIECZKA (TUTAJ) lub o przesłanie danych do faktury (dane nabywcy, dane uczestnika, kierunek, termin wyjazdu) do 14 dni po zakończeniu imprezy na adres [email protected]

Instrukcja jak pobrać fakturę znajduje się TUTAJ.

 

 

Wyjazdy dla osób indywidualnych (np. wycieczka, wczasy, kolonia, obóz itp.):

Faktura wystawiana i wysyłana jest automatycznie po zakończeniu imprezy na adres e-mail Klienta podany w rezerwacji.

Wystawienie faktury na firmę możliwe jest wyłącznie w przypadku, gdy NIP firmy został podany od razu przy zakładaniu rezerwacji. W innym przypadku wystawiamy fakturę na osobę fizyczną.

Zgodnie z przepisami faktura może zostać wystawiona nie wcześniej niż na 30 dni przed wyjazdem i po opłaceniu całości należności. W przypadku chęci otrzymania faktury wcześniej należy zgłosić prośbę przez poniższy formularz:


W celu otrzymania faktury prosimy o uzupełnienie poniższych danych.